duminică, 8 februarie 2009

Mancare de weekend- Teo featuring Costel Chirila

Sus friptura in sos de vin si miere venita cu autobuzul de Comanesti...trimisa de tatal meu...e buna rau..mai vrei si a doua zi cand te trezesti, asa pe stomacul gol, sa mai mananci niste mamaliguta cu sos. E dulceaga dar nu foarte...iata RETETA: se taie carnea (vita sau porc) bucati mari de-alungu, se pune la fezandatare: piper vin alb(alte condimente dupa gust) 1 noapte cel putin. Carnea o pui la prajit in ulei, la foc rapid pana formeaza crusta. Apoi se fierbe domol cu putina apa in care arunci: ceapa, ardei gras, morcovi (daca ai )daca nu atunci rezolvi treaba cu Secretul gustului. Dupa ce a fiert, scoti sosul cu legumele, NU o mai lasi la prajit fiindca se intareste carnea. Pe legume le tasezi si le strecori ,adaugi 1-2 lingurite de zahar ars, stins cu apa si o lingurita de miere. Se lasa carnea si sosul la imprietenit cat sa mai dea un clocot doua si mananci cu mamaliguta si cu bagare de seama e foooarrteee delicioasa...sa nu intreci masura in portii.
Jos am o poza cu tocanita de ficatei de pui in sos de vin...si asta e iesit gustoasa...chiar daca am facut-o eu...imi ploaua in gura deja cand imi aduc aminte de amble feluri de mancare. Deci ce-am facut: am tocat ceapa, am pus-o la prajit in putin ulei, dupa ce s-a prajit frumos am adaugat ficateii (curatati inainte). Au fiert ficateii, i-am lasat un pic la prajit pana au facut crusta, am adaugat vin bun de Moldova si crema de ardei....i-am lasat sa faca cunostiinta si sa imprieteneasca..le-am facut si poza ..si gata...sunt deja istorie

Niciun comentariu: