marți, 1 septembrie 2009

Distractii prin bucatarie si sase ani de prietenie

Au trecut 6 ani de frumoasa prietenie... ne-am petrecut mai mult prin bucatarie :D
A iesit o placinta tare gustoasa, a placut la toti. Mai ales cand iti foame e numai potrivita, chiar si la pachet, la munca

Mi-am propus anul acesta sa fac zacusca, prima mea experienta de acest gen.
Cat a fiert zacusca Alex a pregatit o curiozitate personala: pizza cu blat cumparat, el doar l-a asezonat si impodobit. A fost buna... deci a meritat incercarea si bucatarului i s-a recunoscut priceperea
Am facut de trei feluri: zacusca cu ciuperci, zacusca cu conopida ( reteta o am de la matusa mea de la Bucuresti, pentru curiosi o pot descrie pe larg ( momentan sunt pe fuga)) si zacusca cu fasole boabe ( reteta am gasit-o la Gabriela pe blog: http://gabrielacara.blogspot.com/2008/09/zacusca-cu-fasole.html dar si in carnetelul de retete a bunicei dragi a lu' Alex: Mamamia)

Niciun comentariu: