luni, 22 martie 2010

Multumiri pentru Laura Adamache si la multi ani Simona T.

        In lista doamnelor pe care le admir cu drag si cu mult interes este si LAURA ADAMACHE- http://adamache-laura.blogspot.com/ 
         Am incercat si eu cu sfiosenie cateva retete lucrate de Laura. Minunatiile ei sunt  niste fineturi lucrate cu migala, seriozitate, responsabilitate, afectiune si placere, pe care a ales sa le oranduiasca intr-un  blog pus la punct, ca o carte de bucate valoroasa.
      E scurta lista cu bunatati pe care le-am facut inspirata de Laura, e lunga cea cu mancarurile care stau la coada. Printre altele weekendul acesta a fost unul dulce, cu parfum de ciocolata si coji de portocala si lamaie prospat rase....o incantare pentru amintirile mele din copilarie.
     Am gasit briosa perfecta (dintre toate incercarile de pana acum aceasta imi place cel mai mult (dar continuii cautarile, pentru a fi diversitate)).
     Laura le numeste vanilla  cupcakes..ale ei au iesit desavarsite...ale mele nu au aceeasi semetie-http://adamache-laura.blogspot.com/2008/06/vanilla-cupcakes.html (probabil fiindca in primele minute decoacere trebuia sa las focul  la mai mare (poate ma lamureste Laura care este secretul))
Sunt bune rau (adica foarte bune :) ) la gust
Asta a fost sambata...dulcegaria a continuat si duminica...cu un tortulet...
:)) Nu, ma refer la tortuletul asta  mic... tortulet...tortuletzuc din briosa-BRIOSA INUNDATA
       Am descoperit la Laura ( lalaaaaalaaa) pe blog o crema bunaaaa foarte buna....Cu ocazia celor 2 ani de blog m-a (ne-a) incantat cu un tort virtual care s-a dovedit savuros- Tort 2 ani cu crema de piersici
      Din partea mea iti urez sanatate, fericire, intelepciune si la cat mai multe postari !!

    Revin la bunatati..am descoperit deci crema de piersici...racoritoare, nu foarte dulce (poate creea dependenta). Cu minunatia asta am confectionat ceva dulce pentru consortul meu: BRIOSA INUNDATA (el a gasit denumirea)- defapt o briosa pe pat de piersici pasate si acoperita cu crema de piersici (frisca si piersici).
      Inspirata de Laura am si un tort mai maricel, pentru Simona, colega mea de liceu (de pe vremea cand mergeam la liceu)
Crema- idem- crema cu/ de piersici- de la Tortul 2 ani  
Glazura- bucati de ciocolata topite si unt
Decorul- piersici si flori parfumate de primavara

La multi ani draga Simona !!!! sa ai parte de lucruri frumoase alaturi de cei dragi

Multumesc frumos LAURA pentru toate lucrurile deosebite pe care le faci... raman invatacel al cursurilor de arte frumoase si gustoase postate de tine

3 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Teodora draga mea mi-ai facut o surpriza absolut minunata pentru care nu stiu cum as putea sa-ti multumesc. M-au emotionat cuvintele tale si ma bucur enorm sa stiu ca retetele postate de mine sunt incercate si apreciate.
Briosele si tortul arata excelent draga mea!! Din cate imi dau seama ai un cuptor pe gaz, nu? Daca este asa, incearca sa il incalzesti foarte foarte bine inainte de a baga briosele la cuptor si cu siguranta vor iesi foarte semete. Temperatura este bine sa o lasi la 180 grade ca sa nu ai surpriza sa scoti din cuptor niste briose rumene la suprafata dar crude in interior. Tot secretul, ca sa-l numim asa, sta in teperatura initiala a cuptorului. Cu cat este mai bine incalzit cu atat cresc mai frumos.
Te imbratisez cu mare mare drag si iti multumesc din suflet pentru surpriza aceasta minunata!! Pupic!

Zambetul vesel al Teodorei spunea...

Multumesc pentru sfaturi Laura...
Bucuria ta ma veseleste si pe mine...

Anonim spunea...

Hi there to every body, it's my first pay a quick visit of this weblog; this webpage carries amazing and truly excellent material in favor of readers.

Here is my weblog registry cleaner review