luni, 17 noiembrie 2014

Minunatii cu suflet- pentru Petrut (Eveniment caritabil)

      Nu pot scrie pe blog pentru ca vorbele mele, dar mai ales gandurile mele stau ascunse prin unghere ale mintii, ale sufletului. Se ascund prin sertare, se inchid cu cheii si apoi le inghit...iar eu..eu raman muta. Muta ca un robot cu aplicatii multiple, gata sa execute dupa fiecare click. Sunt un executant minunat.

          Sunt totusi gesturi care ii fac si pe roboti sa lacrimeze.

         Duminica, 23 noiembrie, in Brasov, la Centru de Evenimente Lux Divina, se va organiza un alt Eveniment caritabil.  Gandurile bune, actiunile neconditionate, darnicia si puterea unor mamici si tatici din Brasov, construiesc acest eveniment pentru Petrut. 


         Povestea si situatia lui Petrut, dorinta oamenilor de a sustine o cauza, de a obtine beneficii pentru un suflet plapand de copil naste situatii inedite. In seara aceasta m-am cutremurat de emotie cand am deschis doua plicuri mari si haioase  primite de la Sinziana Pepine sau O.margica  https://www.facebook.com/0.margica?fref=ts
             
              
          Sinziana a dorit sa doneze integral aceste minunatii, facute de ea. Le-am indragit din prima clipa si m-am gandit cu emotie la fata asta buna si sufletista. Si nu este singura, zilele urmatoare urmeaza sa mai primesc "comori". 
           Multumesc oameni buni si frumosi, pentru gesturile voastre si pentru lectiile de viata.



             
             Multe produse handmade, lucrate cu migala si pasiune se vor regasi duminica, pentru Petrut, intr-un colt numit Iarmaroc.

Niciun comentariu: