joi, 16 septembrie 2010

Pana una alta ...ziua a II-a si Toamna' ntr-o briosa dietetica

   Imi propusesem azi sa inchei campania "sa zacustam", cu gandul la APHEXTWINZ (pe care nu o cunosc, dar imi place tare mult blogul ei )... dar zacusca cu fasole galbena e inca calduta sub plapuma, nu m-am indurat sa o deranjez. 
   Coceala ( atunci cand coc ceva in cuptor) a continuat si asta seara...am facut niste briose, pe care le-am numit  TOAMNA' NTR-O BRIOSA cu prune, dovleac, scortisoara
   Poate ca nu sunt cele mai aspectuoase, n-am vrut sa le mai cosmetizez cu diversi aditivi sau cu zahar pudra, poate ca sunt niste briose dietetice (conform etichetei de pe punga de faina)

   Reteta este urmatoarea: 300 ml iaurt (de casa, de lapte de bivolita (foarte gustos)), 100 g piure de dovleac, 3 oua, 55 g unt topit, 300 g faina Slabesti mancand, 70 g fructoza, 1 lingurita praf de copt si jumatate lingurita de bicarbonat si prune ( de casa :))) , 1 lingurita scortisoara praf

Procedura a fost simpla...am pus mai intai dovleacul la copt, intre timp am amestecat restul de bunatati .
La sfarsit am amestecat piureul si am "aruncat in ploaie" scortisoara.
Compozitia e gata, am asezat-o in formele de silicon pentru briose, am pus la fiecare cate o caciula tip pruna, colectia toamna 2010 si le-am invitat in cuptorul incalzit, unde au crescut la foc mare timp de 10 minute, apoi am dat focul la mic, sa se coaca in tihna.(ce fraza lunga)


  Si au iesit intr-adevar briose de toamna, merg mai ales in racoarea diminetii langa o cana ceai cald Earl Gray ( preferatul meu) 









Un comentariu:

Mariana spunea...

Grozave briosele tale!sunt mare fan briose!