miercuri, 15 septembrie 2010

Pana una alta....povesti si mancare la Comanesti

   Sunt inca sub inspiratie APHEXTWINZ,  ieri am facut zacusca cu fasole boabe, acum fierbe cea cu fasole verde, maine revin cu impresii si gusturi si multumiri.
   Pana una alta ... va fac cunostiinta cu niste amici de la tata, de la Comanesti (cica din randul necuvantatoarele, desi privirea lor spune multe)
 


 Surorile PISI 

Bobitza (pe toti cateii lu' tata i-au chemat asa)

      Am fost la Comanesti pentru ca " fostu' meu prieten actualul sotz" s-a hotarat sa plece intr-o zi de vineri, cu bicicleta, o naveta "scurta" Brasov- Comanesti, 165 km de pedalat, aproape 12 ore, risc ridicat de periculozitate (ca doar nimeni nu e atent la un biciclist)... 
      Iar la Comanesti a gasit veselie...se fierbea tuica :))
    Din punctul meu de vedere pot spune: Comanesti= mancare, e preocuparea numarul 1 a familiei noastre.

       
     Incalzirea ne-am facut-o, chiar langa locul de "tzuicut", cu o salata calda cu ardei, ceapa rosie si champignoane, toate coapte, peste care am adaugat putin ulei, otet si sare. 


Am servit salata cu un carnacior, proaspat ars...
     Mai pe seara am continuat distractia cu o fripturica de vita la tigaie, din categoria SIMPLU DAR BUN: se ia bucata "grasana" de carne, cam de un kilogram si ceva si se pune la prajit pana face crusta, cu mirodenii si sare, apoi se lasa la fiert, la foc mic, pana da Domnu' (cu vita nu stii niciodata)

 
         Am mancat bunatatea de fripturica cu ciupercute proaspat fierte si tavalite in sos.
         Iar la desert bineinteles niste prune in galuste, aceeasi reteta gustoasa pe care am facut-o si anul trecut:


E pacat sa treaca prunele si toamna si sa nu fi incercat asa reteta gustoasa si simpla...
Pe curand ...



Niciun comentariu: