luni, 23 noiembrie 2009

O zi de luni reusita plus o reteta de succes

Nici astazi nu rezistat...cred ca ar trebui sa vin de la munca direct acasa fara sa mai trec pe la vreun magazin, sa intru direct in dormitor, baie sau sufragerie, fara sa mai bag in seama bucataria, frigiderul, camara sau orice alt loc'sor unde as putea gasi orice care poate fi "bunatate de mancat"...greu cu poftele..cred ca e transmisa genetic..asta e... descind dintr-o familie de pofticiosi curiosi.
Si iar ne-am perindat prin magazine ( io si consortul)..am zis doar asa sa ne clatim ochii obositi ca bugetul e restrans...dar ispitele au fost puternice mai ales ca la KAUFLAND lunea sunt reduceri la diverse produse, eu am ales salate: salata Romana,Salanova Mixt, Iceberg, toate neamurile. Ce sa spun am facut o descoperire importanta chiar de luni..cred ca imi va merge bine toata saptamana (bee, behehe!)

Am gasit si bebelus de ananas....ne-am facut de cap ce sa mai zic, l-am cumparat si pe ala

Deci concluzia serii: mergeti lunea in Kaufland daca sunteti in criza !!!
e ziua cand va puteti face un pic de cap.

Eu sunt mare bautoare de ceai si fiindca sambata am fost la Ceainarie si am ramas cu nostalgia gustului, am cautat inebunita sa gasesc un substituient pe care sa il consum cu placere la munca (am gasit ceva delicios )

E acrisor, foarte parfumat cu o aroma fina de fructe soc, prune si lemn dulce

Continui povestile mancarurilor facute de Consortul Alexandru cu:
Friptura din piept de pui cu bacon si cascaval

Reteta a luat-o de aici: http://www.jamieoliver.com/about/jamie-oliver-videos/ministry-of-food-parmesan-chicken.
Procesul tehnologic si ingredientele sunt urmatoarele:
Pentru o masa in doi a luat piepturi de pui gata cosmetizate (fara oase, fara piele)pe care le-a taiat orizontal,le-a aranjat pe o folie de platic si a inceput sa le traga cu finete "o mama de bataie", folosind facaletul. ATENTIE (zice EL) a nu se bate cu ciocanul de snitele fiindca se destrama.
Dupa procedeul de extindere prin bataie, fiecare felie a fost decorata cu cimbru (dupa gust), apoi o ninsoare de cascaval ras, coaja de lamaie rasa, piper, peste care s-au asezat alene felii lungi de bacon.
Modelu'i gata... o fata cu bacon una cu piept de pui...le-a luat pe rand cu spatula uriasa, le-a asezat cu fata cu bacon in ulei incins unde au stat pana au facut crusta, apoi le-a intors pe partea cu piept.


Cred ca iar placea lu Jamie sa il vada pe Alex gatind fiindca e un tip tacticos, ordonat, ii rezulta o mancare eleganta si gustoasa.
Fiindca este o mancare consistenta mi-a servit-o (cu drag) asezonata cu salata Romana,stropita cu zeama de lamaie si sare de mare.

Niciun comentariu: