miercuri, 9 decembrie 2009

Drumul zambetelor si multumirilor-partea I- ANTZU

Nu sunt o persoana prea vorbareata, nu prea ma bag in seama... asa sunt eu... mai mult eu si gandurile mele. Nu am nici cine stie ce activitate pe blogul meu, (lipsa de timp) dar astept cu nerabdare aparitiile din fiecare zi a celor din "Lista mea de bloguri urmarite", lista care se lungeste de la o zi la alta. E o lista pe care
o citesc cu nerabdare macar o data pe zi si imi e imposibil sa nu invat, sa nu "aud" un lucru nou sau frumos ori vesel ori un "strigat de ajutor" Imi plac blogurile din lista si imi plac STAPANII lor, oameni cu sufletul deschis, vesel, care au prins dragoste de mancare si care ne-o impartasesc si noua.
Azi m-am hotarat.... comunic, ceea ce gandesc de mult: aprecierea mea pentru ei si o imbratisare dragastoasa
Smiley
Nu voi incerca sa fac un top al celor mai buni,am de "luat" cate ceva bun, frumos si util de la fiecare. Voi incepe in aceasta seara "lungul drum al multumirilor" gandindu-ma la un citat (preluat(de la Antzu de pe blog)) "“Motivatia este ceea ce te face sa incepi ceva. Obiceiul este ceea ce te face sa mergi inainte. “". Sunt motivata...deci START:
Smiley O IMBRATISARE SI UN ZAMBET LARG pentru ANTZU, pe care o puteti gasi pe blogul ei:
http://antzukastuff.blogspot.com
Pe Antzu am gasit-o cautand retete Montignace si dulciuri Monti, noile mele curiozitati in materie de "altceva de preparat si mancat".Am facut aprovizionarea cu "integrale" si m-am pus pe joaca. M-am delectat cu noile incercari: clatite Monti, gem de mere, fursecuri de ciocolata, biscuiti digestivi si lista va continua. Toate au iesit bune,frumoase si gustoase...concluzia: bucatareasa Antzu priceputa, demna de exemplu.
-------MULTUMESC
ANTZU pentru ideile inovatoare, reusitele "bunacioase", povestirile peripetiilor tale montane, toate imi incarca serile de chef de bucatarit si "calatorit pe blog"--------------

Pun si eu doua poze reprezentative ( restul de "bunatati" nu au ajuns la fotograf)

Fursecuri de ciocolata (plus un dop de ciocolata( nu m-am putut abtine))reteta de aici:
http://antzukastuff.blogspot.com/2009/04/fusecuri cu-ciocolata.html
Biscuiti digestivi pe care eu i-am servit cu dulceata de caise: http://antzukastuff.blogspot.com/2009/08/biscuiti-digestivi-dulci.html

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru frumosul gest !!!

cupcake spunea...

teo, mi-ai facut o super surpriza..nici nu stii cat de mult conteaza si ma bucura gestul tau..nu ma asteptam deloc...iti multumesc din suflet!te pup..si te mai astept pe la mine...sunt foarte bucuoarasa;;)